& då menar jag ALL IN

Bästa medicinen mot ett taskigt humör: FOTBOLLSTENNIS. Helst på ett kvällssoligt Älta IP. Och det bästa är, att the best is yet to come. För att göra det mindre luddigt: serien drar igång i helgen och då börjar allt på riktigt. Då börjar det bästa! Då börjar det som är anledningen till varför vi sprang med isdobbar på joggingskorna i ett 15 grader kallt januari. Anledningen till varför vi plågade våra lår tills vi skrek av smärta. Anledningen till varför vi aldrig kan jobba söndagar. Söndagar har för många människor genom tiderna varit en viktigt och speciell dag, en helig dag. Men kanske aldrig så viktig som nu. (just seriepremiären i helgen spelar vi i och för sig inte på en söndag men oftast är det söndagar som gäller.) Söndag är MATCHDAG. Visst kan jag gå all in i en helsvart outfit + klackar en fredagkväll men aldrig går jag så mycket all in som i en solgul matchtröja + fotbollsskor en söndagsförmiddag!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Guuuud vad taggad jag blev Lollo!! Bästa ;)

2011-04-11 @ 22:42:07
Postat av: Garden

PEPP!!

2011-04-13 @ 20:04:06
URL: http://gardenspells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0