Sommar

Jättemycket sommarkänsla och sommarlängtan blev det ikväll tack vare fint sällskap och fin utsikt över fina Stockholm. Förväntingarna på sommaren. Förhoppningarna. Allt som ska 
upplevas och upptäckas. Alla dagar alla nätter. Vänner att vara nära. Solsken att svettas i. Blickar att möta. Smaker att njuta av. Sånger att sjunga med i. Regnmoln att gömma sig för. 
Skratt att dela. Grillar att tända. Stunder att leva i, ögonblick att leva för. Minnen att skapa. 
Känslor att känna. Dagar att fånga, nätter att ta tillvara på.  

Kanhända jag romantiserar. Och, med risk för att bli besviken, så välkomnar jag sommaren och tror att jag i alla fall att jag aldrig haft så bra odds som nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0