HELG

Jag fick ingen våffla igår, jag brukar alltid äta rätt saker på rätt dagar. Ta tillfället i akt liksom. Älskar våfflor. Men det gör inget. Fick en well done burgare istället. Den slank ner liksom. Nästan så att den var värd 6 lax som jag höll på att betala för den. Var lite förvirrad (ovanligt) så jag slog min pin-kod när det var meningen att jag skulle slå in beloppet jag ville betala...

Vilken ashärlig helg det här är. Vänner, mat, dans, sovmorgon, shopping, vänner, mat, mys, tagg, matchdag, vinst och sol (hoppas). Typ så?

Kommentarer
Postat av: Veronca

Hoppas att 6000 inte är din pinkod, för då vet ju vi alla den nu ;( Kraaam kära kusin, du är toppen!

Love :)

Hälsa familjen och den glada gubben haaa!

2011-03-31 @ 08:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0