Livet i en bubbla

Hej. Jag är hemma. Ville ba säga det. "Välkommen tillbaka till verkligheten mina damer och herrar" som flygvärdinnan så fint skränade. Tack. Har haft en veckas digital detox. Död mobil och inget internet. Därav inaktiviteten på bloggen. Välbehövligt. Kan väl bli att jag överdoserar lite då och då. Istället har jag sparkat boll i solen, sprungit fram och tillbaka, lyft tunga saker, dansat afrodans, skrattat, hängt, myst och lekt med fina Älta IF Dam. Men, i alla fall. Nu är jag hemma, och imorgon fortsätter vi springa. Heja heja.

Vi ses väl där ute, i verkligheten. Puss.

Kommentarer
Postat av: Tröj

Det bästa med bubblor(förutom att vara i en) är när man kan tänka tillbaka på dem. Bli påmind om allt bra, och kanske få krypa in lite i den igen. Iaf i ens huvud. Portugal var början på en bra bubbla, en älta bubbla

2011-07-02 @ 00:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0