Ole dole doff...

Träffade Vickan i Skhlm C idag. Victoria Svensson, ni vet. Hon har gjort allt det där som jag drömde om att göra. Idag hade jag möte med bossen, om mål, strategier, övertygelse, tro och energier. Viktiga grejer inom sälj. Och i livet. I slutändan handlar det egentligen alltid bara om att bestämma sig. Men innan man bestämmer sig så måste man välja. Man måste välja vad man ska bestämma sig för. Bestämma sig för vad man väljer. När man väl har bestämt sig (på riktigt) så blir det så. Vad man än väljer, så väljer man också bort något. Jag kan ju liksom inte ens välja glass-sorter till min bägare!!! Och så ska man göra nåt slags val som typ går ut på att välja en glass-sort för resten av livet. Choklad är ju alltid ett säkert kort liksom, med det kanske man tröttnar på? Vanilj är ju gott men kanske lite...tråkigt? Laktrits är ju spännande men citronsorbe kanske känns som nåt man kan äta mycket och länge och fortsätta tycka om det lika mycket? Fast, polkagris är kanske den som ändå är roligast? Kanske..eller...eh...GAHH.

...kinke, lane, koff, koffe, lane, binke, bane, ole, dole, doff!

Kommentarer
Postat av: du vet

du är verkligen flink med orden lo.

du skriver. jag promotar.

kärlek

2010-12-07 @ 20:14:38
Postat av: Anna

är man facebookstörd när man blir besviken för att man inte kan gilla den tidigare kommentaren?

Jag gillar den iaf.

2010-12-11 @ 02:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0