En God Jul

Idag är jag tacksam. Jag hade en fin julafton igår, om än lite trött. 3 av 5 somnade till Kalle...men lillbror och Farmor höll sig vakna i alla fall. Sen laddade vi med kaffe och lussebullar direkt från ugnen (helt eget verk, stolt.) och efter världens godaste köttbullar (mammas verk) var vi väldigt pigga till julklapparna! Farmor fick ett förstoringsglas med lampa, hon kunde läsa recept i "Sju sortes kakor" utan glasögon och var väldigt glad åt det, det var jag med. Idag har jag tittat på julkonserter på tv och ätit köttbullsmacka med rödbetssallad. Mmmmm..
Är det här ett intressant inlägg? Jag tror inte det. Men vi fortsätter så.. idag ska jag inviga mina nya varma skor. Sen duscha och inviga nya hårfönen. Sen inviga nya parfymen. Sen inviga nya lakanen (sova).

Juldagsutång? Frågetecktet kvarstår. God fortsättning kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0