kallt och stjärnklart en varm jacka och en varm famn

Det är så konstigt att man finns. Hur stor chans är det egentligen att bli född? Matte är inte min grej men finns det nåt geni där ute som kan göra en uträkning på det? Om jag räknar (läs tänker) på det lite i mitt huvud så kommer jag fram till det här svaret: inte stor. Den måste ju vara mindre än typ möjligheten att kamma hem högstaste högvinsten på det lottigaste lottot. Slutsats: VI HAR HAFT SÅN JÄVLA TUR OCH VI HAR VUNNIT FETASTE VINSTEN!!!
Känns bra. Är rätt nöjd. Lyllo mig. Och dig.


Kommentarer
Postat av: cornelia

Fin bild:)

enkel med vacker..

kram

2010-11-11 @ 01:22:51
URL: http://bohemians.blogg.se/
Postat av: A

vi har alla vunnit det viktigaste loppet någonsin.

2010-11-16 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0