hej bloggen är du också vaken inatt

När allt normalt folk sover för längesedan är jag ofta jävligt vaken. Som nu. Hehe. Lyssnar på albumet Deep Cuts och gräver djupt bland minnen och bilder. Just ikväll gör det inte så mycket. Är ledig imorgon. Har en fet plan för morgondagen som ungefär går ut på att springa i kylan och spela piano. Men inte samtidigt, förstås. Får återkomma med huruvida planen går i lås eller inte. Nu bestämde Spotify åt mig att jag skulle lyssna på Young Dad - jag klagar inte.

Nu valde den (det? han? hon? spottan?) Roscoe. Tackar och tar emot. Vi har en grym relation jag och Spotify. Det är ett givande och tagande, som det ska vara. Jag ger lite kärlek, och får musik. Vad jag vill, när jag vill.
Spotify, I love u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0