Lollo <3 P!nk

Gillar denna video. Som fan. Hörde den här låten på radio en morgon på väg till jobbet i förra veckan. Så kände jag liksom, fan, hur många låtar, visdomsord, böcker, föreläsningar, filmer eller vad det nu än är ska det egentligen behövas? Budskapet går igen, överallt. Om och om igen. Och det lyder: älska dig själv. Och nu känner jag liksom, fan, let's do this. Och jag vet. Klyschigare än såhär blir det liksom inte. Men, fan, det skiter jag fullständigt i.
Lollo <3 P!nk. & Lollo <3 Lollo.



"Done looking for the critics, cause they're everywhere.
They dont like my jeans, they don't get my hair.
Exchange ourselves, and we do it all the time.
Why do we do that? Why do I do that?

Why do I do that?

Yeah, oh, oh baby, pretty baby!
Pretty pretty please, don't you ever ever feel.
Like you're less than fuckin' perfect."

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2011-04-13 @ 11:34:06
Postat av: Nicole

Jag vet! Jag håller med om att det verkar lite konstigt, men jag kunde inte komma på något bättre att äta utifrån de lilla man får välja mellan:P



Men jag har gjort lite egna justeringar, för jag förstår inte riktigt poängen med att inte äta fisk, kyckling, ägg osv, sånt som faktiskt är nyttigt. Det viktiga för min del är ju bara att skippa allt godis och så, så jag kommer äta vissa saker som man egentligen inte ska, till exempel bröd på morgonen, för jag dör av hunger annars:P



Men sen vet jag inte om den här detoxkuren är till för att bli av med sötsug utan mest rensa kroppen på skit, men sötsuget försvinner ju också om man inte stoppar i sig massa, på två veckor. :)

2011-04-13 @ 17:55:32
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Lollo

Lollo <3 Anna

2011-04-14 @ 00:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0