Att lita på sig själv

Jag vill att den som tar hand om mig ska vara pålitlig. Att den som ansvarar för mig, för hur jag mår och vad jag gör, förstår storheten i det ansvaret. Och bär det, fullt ut. Jag är mitt eget ansvar nu. Jag litar på mig. Litar på att jag tar hand om mig. Litar på att jag ser till att jag har, och får det, bra. Och gör bra.

(att ha ansvaret för något, betyder inte att man måste göra precis allt själv. ibland är det väldigt oansvarsfullt att inte he om hjälp. glöm inte.)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har kikat igenom din blogg lite och känner på något sätt igen mig i mycket du skriver på något vis. :) Kommer att följa den!

Svar: Insåg att jag aldrig svarat på den här kommentaren, och jag undrade varför? Kul att du ville följa bloggen. Men nu är den ju inte så aktiv längre tyvärr. Kanske vaknar den till liv igen någon gång. Ta hand om dig!
Louise Lundgren

2011-08-18 @ 20:09:34
URL: http://huvudtaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0