"Jag skulle gilla morgnar bättre om de började senare..."

som ni märker har bloggen dött litegrann till följd av mitt nya liv. lagar matlåda varje kväll, och laddar kaffekokaren och bryter knäckebrödet som jag ska ha i min yoghurt till frukosten dagen efter. äter frukost varje morgon, som man ska. förbereder den dagen innan, för att spara in någon minut på morgonen. packar allt jag ska ha med mig gör jag också. har ganska stressfria morgnar numera, tro det eller ej. har marginal till bussen och glömmer inga prylar på hallgolvet. jag har lärt mig. på måndagkvällar får jag spela fotboll, och på tisdag och på torsdag. och en gång på helgen. jag skulle kunna göra det jämt känns det som. spela kvadraten, svettas, göra mål med vänstern, vinna närkamper och sånt. mest hela tiden. vill leva drömmen.

Kommentarer
Postat av: Tröj

Jag hoppas att alla människor har något som ger dig, och även mig, lika mkt som fotboll gör.

Bara få slippa tänka en stund. Tänk om de stunderna var oftare och längre bara..

2011-08-30 @ 09:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0