kan själv (eller inte)

Jag älskar lagsport och körsång. Och jag önskar att alla fick veta hur fantastiskt det kan kännas att vara en spelare i ett lag eller en röst i en kör, att vara en av bitarna i pusslet. Jag älskar den känslan, att vara en del av något, en del av något fint. Älskar att göra något tillsammans. Älskar att känna att alla vill mot samma mål, drar åt samma håll. Älskar att ha människor som peppar och stöttar. Älskar att ha människor att dela känslor med. Framförallt glädje. "Delad glädje är dubbel glädje", så jävla sant. Älskar att ha människor runt omkring mig att förlita mig på. Som täcker upp för mig om jag skulle passa fel, eller glömma bort melodin.

Kommentarer
Postat av: Tröj

För den som inte känner igen känslan kommer nog aldrig att förstå. Om man upplevt den är den nästintill omöjlig att vara utan. I alla fall för min del.

2011-08-08 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0