ville bara berätta en sak

det händer ibland skrattar jag så mycket så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. så mycket skratt inuti min kropp att jag tappar kontrollen över den. kan inte sitta still på stolen. kan börja hoppa upp och ner. kan slänga mig ner på golvet. och sen när jag märker att jag ligger där på golvet så undrar jag vad fan jag gör där. men jag gillar när jag tappar kontrollen över min kropp. när huvudet slängs bakåt, fötterna börjar stampa och tårarna spruta. magmusklerna smärtar och jag chippar efter luft. visst är det väl märkligt, att kombinationen utav magont och andnöd kan kännas så fruktansvärt bra. livsförlängande eller inte, livsförgyllande är det garanterat.


Kommentarer
Postat av: Tröj

Med somliga kommer man nära döden oftare än med andra

2011-09-05 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0