idag var en sån, vardag.

Hej.

Nu ska jag skriva ett inlägg utan krångel. Ett inlägg man förstår, från det första ordet till den sista punkten. Idag har jag jobbat. Så roligt med mitt jobb att träffa så många människor på en dag. Jag var lite opepp. Sen skulle alla "tänka på saken" eller "komma igen senare/imorgon/efter löning/i helgen osv.". Så vart jag liksom ännu mera opepp. Liars!!! 
Sen köpte jag en kaffe av en trevlig cafésnubbe. Koffein + snäll människa = energikick till mig. Tydligen blev alla kunder mycket rikare när jag var piggare. Coolt. Jag tycker det är häftigt med energierna. Hur de liksom sprider sig. Någon är trevlig mot mig, jag blir glad, jag är trevlig mot andra och de blir lite glada och är trevliga tillbaka, jag blir glad igen. Som ringar på vattnet ni vet.. alla blir glada och det fred på jorden. Typ. Sjukt bra.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0