fånga inte dagen, släpp den fri.

Ungdomarna. Det är de som är viktiga. De som det ska att satsas på. De som är framtiden. Har jag typ nån slags 20-årkris? Jag vill inte bli gammal och oviktig. (men, vem vill det?) Jag hoppas att jag kommer bli vän med tanken, och det faktum, att jag ska åldras. Att jag ska bli vuxen (eller fan, det är jag ju redan? typ? nästan? förvirrad tjej), bli medelålders, bli äldre. Det är inget man kan undvika och man borde bara gilla läget. Det är säkert okej. På många sätt är det nog till och med skönt att bli äldre. Äldre och klokare. Tryggare. Det finns fördelar. Men ändå. Jag vill liksom...  jag vill alltid vara framtiden.


Kommentarer
Postat av: Tröj

En dag kommer du vara någons framtid. Du är iaf väldigt viktig här och nu

2011-07-02 @ 00:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0