Glass, kakor och annat gott. Mums.

Det är inte det att jag både vill äta kakan och ha den kvar, jag vill bara prova två olika sorter. Samtidigt. På olika platser. Är det verkligen för mycket begärt? Ja jag vet, det är det. Men jag vill det lika hopplöst ändå. Att gå på magkänslan i val blir ofta bra, magen har nästan alltid koll på rätt och fel. Men, hur gör man när man ska välja mellan rätt och rätt? Jag vet att det är ett lyxproblem, kanske med betoning på just LYX men rent känslomässigt är det liksom betoning på just PROBLEM. Jag vet vad jag kommer välja. Den ena kakan ser nog lite godare ut, jag kommer välja den. Och avstå den andra. MEN JAG ÄR JU SÅ JÄVLA KAKSUGEN!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0