ehh

Nu när jag äntligen lyckats få till det här med dagliga besökare på bloggen så har jag liksom tappat stinget? Galet otajmat. Förut kunde jag smälla upp 3 inlägg här under ett och samma dygn. Nu har jag inte fått ihop nåt på snart en vecka? Och då var det senaste liksom en halv rad långt? 4 försök till inlägg ligger i utkast, men de blev inte så mycket mer än så, försök alltså. Ni kan ju gå bak i arkivet om ni inte vart med från början? Annars så ger jag er i alla fall nåt slags löftesaktigt om att jag snart är back on track. Orden kommer alltid tillbaka till mig. Tar över mig. Livet, så lätt att skriva om, så svårt att leva. (eller?) Som sagt, I'll be back. Ska bara ta en dusch först.

(Alltså, seriositeten (punkt 1. haha) i det här inlägget är fan inte att leka med eller vad säger ni? säger ni nåt? hjälp säger jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0