do you wanna

att göra saker emot sin vilja känns ju inte så nice. inte alls. att göra saker man vill känns bättre. jättebra. det kluriga är när man inte vet vad man vill. när man vill både och. eller inte alls. eller litegrann. eller bara ibland. vill kunna säga nej, kunna säga ja. och allra mest, veta när jag vill säga vad. sen är det är skillnad på att vilja och att våga. det är också klurigt, så klurigt att jag blandar ihop det till och från. säger jag vill inte när jag känner jag vågar inte (men jag vill, jag vill, jag vill). Skulle vilja våga, och våga vilja. Ibland tänker jag förlåt, jag glömde bort att jag ville.


Kommentarer
Postat av: Tröj

Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still

för alla oss som aldrig vet vad vi vill

Det finns en sång och en dröm

om en lycka så öm

för oss som alltid ska till

Att fånga en fjäril..

2011-07-06 @ 12:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0