HUMOR

Hej, alltså ;PpPppP-skämten! Ni minns va? Jag hade glömt dem, men återupptäckte dem igår. Hur sköna?! Hahaha. Enjoy:

Morsan ringer:Vad gör du? "är med Simba", så är man med Scar ;pPpPpPpPp

Elin ringer:"Har du legat med Tiger woods?" "nej", så har man de ;PpPppPPp

The terminator kommer fram och säger: "Come with me if you wanna live", så följer man inte me ;pPPpPpPP

Kompisen: Vi ses inne på donken! "Visst!" så tar man MCdrive! ;PpPPpPPpPp

Nån random säger: "skaffa dig ett liv!!!" så har man redan tre ;pPppPppP.

Mamma: ''Var är du?'', ''Hos en vän'' så är man hos en ovän ;PpPpPppPP.

Farsan ringer: "Var är du?", "På Mc Donalds", så sitter man på BK ;pPpPpPPp

Polarn ringer: "Jag har sumpat mina hemmanycklar, kan jag komma hem till dig" "självklart", så drar man hemifrån ;pPpp

SD ringer "har du tänkt åka tillbaka till ditt land?", så är man kurd ;PpppPp (anti-sd!!)

Darin ba: why does it rain?:o ''vet inte'' så döda man en spindel igår ;PpPP

Petter ringer: "ska vi riva hela haket?", "såklart", så gör man inte det ;pPppPp..

Skogsturken ringer: vem vare som kasta?! "vet inte", så vet man ;PppPppP.

Skogsturken igen: "VEM VARE SOM KASTA?!?!" "Ingen", så va de Jörgen... ;PpPPPpPpp.

Vilken gillar du bäst? Har du någon skön på lager? Giveittomeee.


Kommentarer
Postat av: Bilen

Tiger Woods o tre liv!! Tack för du sprider lite glädje på Sveriges vägar

2011-07-14 @ 11:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0