blöt huvudkudde vs. svettig sittdyna. (salt) utklassning.

alla mina inlägg senaste tiden har hamnat i utkast. det är nåt som saknas. nåt som inte riktigt är där. sena nätter, tomma ord. istället skriver jag brev, för hand ni vet. brev jag nog aldrig kommer posta, och tur är väl det. för även om de skulle komma fram till rätt person så hamnar de i fel händer där.

idag har jag varit high on life. på riktigt, helt jävla kär i livet. från klockan tio till 22, tolv timmar, hade jag jag inte velat ändra på en enda sekund. det är 43 200 sekunder (om min matte för en gångs skull är med mig..?) tänk er, 43 200 bra sekunder på rad. har känt mig fruktansvärt lyckligt lottad. såhär vill jag känna varje kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0