vinna

man måste ta hand om sig själv, för ingen annan gör det. de måste ju ta hand om sig.
min kropp är så ledsen idag. hela kroppen. hela jag. tänk om jag hamnar någonstan där jag inte vill va. jag är så rädd (ibland). och då blir jag ledsen för jag vet, vet att viljan att vinna måste vara större än rädslan att förlora. annars förlorar man. hur ska det då gå? jag vet inte ens vad jag vill vinna. bara matchen, det vet jag. matchen på söndag. och nästa och nästa. fotboll är lätt (när man inte har ont). livet borde vara mer som en fotbollsmatch. eller så kanske det är lite så redan, man sätter inte varje pass och vinner inte varje närkamp men i slutändan kan man vinna matchen ändå. fin liknelse men..

båda lagen kan ju inte vinna. ett förlorar. såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0