superdupertisdag

Hej hörrni!

Har haft en asfin tidag. Dagen har varit grym i sin helhet, utan att jag kan sätta fingret på varför. Inget speciellt har inträffat, inget extraodrinärt. Har vart på extra fint humör bara. Haft extra mycket energi. Haft en fin känsla inombord, ett leende i hela kroppen. Kanske var det för att jag hann med bussen i morse? Kanske var det för att jag fick ett mail om att jag är en pärla? Kanske var det för att vi hade tisdagsfika på jobbet? Jag åt förresten typ lika många kakor själv som resten av mina kollegor tillsammans..

I alla fall, idag har det vart nerförsbacke hela dagen! Supersmidigt, busenkelt och utan problem! Nemas problemas, som man säger. Eller, säger man så? Det gör man nog inte. Inte så ofta. Kanske borde börja med det. HAKUNA MATATA, liksom.

Puss hej.



Ps. Vet inte varför mina fingrar SÅ gärna vill lägga till ett "ursäkta över-peppen i det här inlägget. Näe, vet inte alls varför. Sånt behöver man väl inte ursäkta? Ds.


Kommentarer
Postat av: Tröj

Yeeeeeyh! Jag älskar peppen!! :D

2011-09-28 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0