allt annat kan kvitta

Hej hej. Hej hej hej. Jättemycket hej. Haha nä förlåt, jag bara ljuger för er. Jag låter inte sådär. Känner inte sådär. Men det är så lätt, så lätt på internet. Skriva hej, hej hej hej fast man känner nej, nej nej nej. Nej, stopp, hjälp, fan. Fast haha nä, förlåt, nu ljuger jag för er. Igen. Så illa är det inte. Längtar lite efter EM bara. Eller nåt. Längtar bort. Längtar till sen. Jag vill alltid sen. Och aldrig nu. Fast det är alltid nu och aldrig sen. År 2009 tog jag studenten. Längesen. Kom och var min vän. Kom ljusna mig igen, igen, igen. Hon och han blir hen. Let's do it again. Nu har jag spårat ur. Vill ha harmoni, resten skiter jag i.

/Förvirrad tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0